ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ



M.I.C.E.

Meetings - Incentives - Conferences - Events

 

Tο Miraggio Thermal Spa Resort αποτελεί εξαιρετική επιλογή για την επιτυχία ενός συνεδρίου.
Ο σύγχρονος εξοπλισμός που διαθέτει και η φροντίδα του έμπειρου προσωπικού, συμβάλλουν καθοριστικά στην κατεύθυνση αυτή.
Η ειδική ομάδα οργάνωσης εκδηλώσεων του Miraggio Thermal Spa Resort προσφέρει υποστήριξη υψηλής ποιότητας με γνώση και εμπειρία που μπορούν να ορίσουν όλες
τις σημαντικές λεπτομέρειες μίας καλοσχεδιασμένης επαγγελματικής συγκέντρωσης.

Υπάρχουν δύο χώροι, ο ένας εκ των οποίων μπορεί να χωριστεί σε τέσσερις αίθουσες ή να συνδυαστούν ανάλογα με την περίσταση, που έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενήσουν έως 480 άτομα.

 

ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Οπτικοακουστική υποστήριξη, (τεχνική βοήθεια από την ομάδα επαγγελματιών)
  • Υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμός AV
  • Τηλεόραση LCD
  • Βίντεο προβολέας
  • Μικρόφωνα (ασύρματα)
  • Ευρύχωρος χώρος φουαγιέ
  • Φορητός υπολογιστής
  • Πρόσβαση στο Διαδίκτυο - WiFi υψηλής ταχύτητας
  • Σύστημα τηλεδιάσκεψης
  • Γραφική ύλη για τους συμμετέχοντες
  • Business Menu, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις κάθε εκδήλωσης
  • Υπηρεσίες γραμματείας κατόπιν αιτήματος

ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ
 

Συνολικός χώρος: 563 μ2
Αίθουσες Συνεδριάσεων:   2
Μεγαλύτερη Αίθουσα:    330 μ2
Επόμενη μεγαλύτερη αίθουσα: 195 μ2
Φουαγιέ 300 μ2
   


Εγκαταστάσεις συνεδριακού κέντρου
 

Υπάρχουν δύο ευέλικτοι χώροι, ο ένας εκ των οποίων  μπορεί να χωριστεί σε τέσσερις αίθουσες, ή να συνδυαστούν ανάλογα με την περίσταση.

Συγκεκριμένα, είναι:

 

Meeting Rooms

Size

Max. Capacity

Banquet 

Theater

Boardroom

Hall A

195sq. m

180

90

180

-

Hall B+C

330sq. M

242

121

242

-

 

Hall D

38sq. m

16

-

-

16

 

Halls B+C+D

368sq. m

270

135

270

-

 

 

Είτε πρόκειται για επαγγελματική συνάντηση, για συνέδριο, παρουσιάσεις προϊόντων, γάμους ή γενέθλια, η έμπειρη ομάδα μας θα χαρεί να οργανώσει μια επιτυχημένη εκδήλωση για εσάς.

Image